Obserwatorzy bloga

wtorek, 10 lipca 2012

SEPHORA UNIVERSITY

Witam;) Dzisiaj przychodzę do Was z małą prośbą. A mianowicie zdecydowałam się (tak jak i inne dziewczyny) wziąć udział w konkursie SEPHORY, o którym więcej dowiedzieć możecie się tutaj. Ja wybrałam kategorię 01 "Makijaż klasyk", a makijaż publikowałam już na blogu w poprzedniej notce. 
I jak pewnie się domyślacie przychodzę do Was z gorącą prośbą o głosowanie na mój makijaż. 
Oczywiście nikogo do niczego nie zmuszam ;) 
Po prostu jeśli macie ochotę, a makijaż przypadł Wam do gustu i jeszcze nie oddaliście głosu na żadną inną pracę (ponieważ głosować można tylko jeden raz) to liczę na Waszą pomoc;) 

A dla głosujących również są przewidziane nagrody! Do zgarnięcia jest 20 palet SEPHORA ;))    

Aby oddać głos nie trzeba specjalnie zakładać konta! Wystarczy zalogować się poprzez facebook.

Postanowiłam opublikować mały tutorial w jaki sposób należy zagłosować poprzez facebook, ponieważ słyszałam, że niektórzy mają z tym problem. Może się Wam wydawać, że jest z tym sporo zachodu ale przysięgam Wam, że jest to bardzo proste i zajmuje mało czasu. ;) 

Aby powiększyć obraz należy na niego kliknąć!

Krok I

Krok II

Krok III

Krok IV

Krok V
...i wysyłamy

KONIEC

  ____________________________________


Klikając w poniższy napis przejdziecie do mojego zgłoszenia:


                      ____________________________________                      

Z góry dziękuję za wszystkie oddane głosy na mój makijaż ;)


 
*Jeśli się Wam podoba klikajcie 
"LUBIĘ TO" 
(pod postem) 
 
 *My make-up BLOG na facebook'u!
zachęcam do klikania "LUBIĘ TO"
My make-up BLOG on facebook 

  
*Macie pytania kierowane w moją stronę? 
Zachęcam do ich zadawania tutaj:

Buziaki;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są dla mnie bardzo ważne. Więc wyraź w nich swoją opinię. Przyjmę każdą krytykę oraz pochwałę. Lecz komentarze napisane NIE kulturalnie i obrażająco - odrzucam. Wszystkie komentarze przeze mnie są moderowane.

JEŚLI ZADAŁEŚ/AŚ MI PYTANIE - ODPOWIEDZI OCZEKUJ NA MOIM BLOGU POD POSTEM W KTÓRYM JE ZADAŁEŚ!

Popularne posty

Archiwum

UWAGA!!!

Tekst oraz wszystkie zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa (wyjątek stanowi podanie innego, konkretnego źródła), więc zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody.